• Mārcis,
  • Markuss,
  • Mārtiņš
Meklēšana MeklēšanaRSSFacebookZiņu lente


Laika ziņas
Facebook
Видео Video


Jūlijā būtiski pieaugusi marinētu biešu realizācija

Teksta izmērs Aa Aa
Ekonomika
LETA 10:21, 10.08.2025


Pēc pārtikas ražotāja "Orkla Latvija" zīmola "Spilva" datiem šā gada jūlijā, salīdzinot ar jūniju, būtiski pieaugusi marinētu biešu realizācija, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.



Tostarp jūlijā, salīdzinot ar jūniju, realizēts vairāk nekā divas reizes vairāk marinētu biešu ar ķimenēm, par vairāk nekā 70% - marinētu biešu kubiņos, kā arī par vairāk nekā 30% - gatavā aukstās zupas produkta "Vasara" un klasisko marinētu biešu.

"Orkla Latvija" Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja Laura Bagātā stāsta, ka šogad pieprasījums pēc "Spilva" marinētajām bietēm ir būtiski audzis tieši jūlijā, kas apliecina aukstās zupas popularitāti Latvijas iedzīvotāju vidū. Karstais jūlijs, neskatoties uz lietu, ir bijis īpaši labvēlīgs aukstās zupas sezonai.

Jau ziņots, ka "Orkla Latvija" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 112,8 miljoni eiro, kas ir par 1,8% mazāk nekā 2023.gadā, bet uzņēmuma peļņa sasniedza gandrīz trīs miljonus eiro.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka uzņēmums reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir astoņi miljoni eiro. "Orkla Latvija" koncernā ietilpst SIA "Latfood Agro", SIA "Saldumu tirdzniecība" un SIA "Staburadze".

Uzņēmums ietilpst Norvēģijas koncernā "Orkla". Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi", "Spilva", "Gutta" un citus zīmolus.


Esiet atbildīgi par komentāriem! Jūsu izteikumi nedrīkst būt pretrunā ar LR likumdošanu.
Portāls VS.LV nenes atbildību par komentāru saturu.
Lasīt visus komentārus

Atbilēt

Anonīmi komentāri

Pievienot

Rekomendējam



ARĪ KATEGORIJĀ

Lasiet arī